Skuteczne pozycjonowanie – metody

Dzisiejszy świat charakteryzuje się przede wszystkim wysokim rozwojem technologicznym.

Szczególnie przełomowym okresem w tej dziedzinie wydaje się być przełom dwudziestego i dwudziestego pierwszego wieku, kiedy to pojawiały się ciągle to nowe możliwości. Telefony komórkowe, ogólnodostępny Internet – to tylko niektóre z całej palety osiągnięć tego wspaniałego dla rozwoju techniki czasu. Dziś już ciężko wyobrazić sobie podjęcie jakiejkolwiek pracy bez choćby podstawowej umiejętności obsługi komputera oraz elementarnych jego funkcji i programów komputerowych. To podstawa nie tylko w pracy, ale i ogólnego funkcjonowania w społeczeństwie.

W związku z tym postępem, który dokonał się na naszych oczach pojawiły się także nowe możliwości marketingowe i zarobkowe. Jedną z tych możliwości jest coraz popularniejsze dziś pozycjonowanie i optymalizacja. Wielu z nas zapewne niejednokrotnie słyszało tę formułkę, jednak nie wszyscy do końca wiemy na czym tak naprawdę ona polega.

Czym więc tak naprawdę jest skuteczne pozycjonowanie?

Otóż na początku należy powiedzieć, że jest to jedna z najskuteczniejszych współczesnych form reklamy i marketingu, stosowane przede wszystkim przez większe firmy i przedsiębiorstwa. Wespół z reklamami radiowymi i telewizyjnymi skuteczna optymalizacja strony internetowej jest w stanie dotrzeć do największego grona odbiorców. Same metody skutecznego pozycjonowania to nic innego, jak umieszczanie na stronie internetowej firmy czy przedsiębiorstwa krótkich artykułów zawierających określoną ilość słów lub fraz kluczowych. Frazy te umieszczone w tychże artykułach w odpowiedni sposób sprawiają, że gdy potencjalny klient wpisze w wyszukiwarkę internetową daną frazę kluczową, (np. „pozycjonowanie i optymalizacja”) strona na której teksty zostały opublikowane wśród wyników wyszukiwania znajdzie się zdecydowanie wyżej, niż strony nie pozycjonowane.

To oczywiście zwiększa potencjał marketingowy strony, a więc ma także korzystny wpływ na wyniki sprzedaży. Pisaniem tekstów pod pozycjonowanie i optymalizację stron zajmują się wyspecjalizowani w swoim fachu copywriterzy. Nie jest to praca dla każdego, ponieważ teksty muszą być w stu procentach oryginalne, a także nieskazitelne pod względem ortograficznym i gramatycznym. Praca copywritera to opcja bardzo ciekawa w szczególności dla ludzi, którzy potrzebują zajęcia dodatkowego, pozwalającego zarobić od kilkuset do tysiąca złotych miesięcznie.

Standardowa cena, jaką trzeba zapłacić za jeden tekst w języku polskim o długości tysiąca znaków, to od złotówki za teksty miernej jakości do dwóch złotych za teksty nieco bardziej wartościowe. Za teksty w języku angielskim trzeba natomiast wyłożyć od trzech do pięciu złotych. Ceny te wydają się nieduże, jednak do skutecznego pozycjonowania potrzebne jest zazwyczaj minimum kilkaset tekstów, a wtedy już także kwoty liczone są w setkach złotych. To jednak nie powstrzymuje firm od zamawiania tzw. „precli”, bo te są naprawdę warte swojej ceny.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Najnowsze komentarze

    Kategorie

    • Brak kategorii